10 Ağustos 2011 Çarşamba

Gevrek

Merhaba, yine ben evet.. Yine sermayeden yediğim dakikalardan bildiriyorum. Uzun zaman geçmiş değil mi görüşmeyeli ki dürüst olmak gerekirse pek özlememişim sizi.. Şimdi kızacaksınız bana, içinizde burayı terketmek isteyenler olacaktır belki; çekinmeyin yapın hadi ama kaybettiklerinizi asla öğrenemeyeceksiniz.. Tüm bu sözlerime inat bunun sizin üzerinizde bir etkisi de olmamalı; aslında bir sey de kaybettiğiniz yok.. Denerim hep bazen 5 yaşında görünürüm ama rest mi denir adına bilmiyorum pek beceremem ben onu.

Kendimi sık sık kimsenin gülmediği şeylere gülerken buluyorum ben. Şimdi şey sandınız biliyorum "farklı olmaya çalışan kız" çözdünüz de gerçekten, madalyaları 1 kg nohut ile birlikte yarın 17:00 gibi dağıtacağız, ilk 100'e ramazan kolisi veriyoruz ayrıca gelmezseniz darılırım. Neyse  misal iş arkadaşlarımla yemeğe gidiyorum, birisi bir şey söylüyormuş diğerleri de gülüyormuş; ben hep bu anları yakalıyorum o an onlarla beraber senkronize bir şekilde başka bir şeye gülüyorum; bu bazen taşa takılıp tökezleyen ama bunu çaktırmamaya çalışan bir otobüs teyzesi oluyor bazen de yerden karpuz almak için eğilen manavın yarattığı görsel şölen .. Bu eblek kahkahalarım diğerlerininkiyle aynı anda geliştiğinden kimse anlamıyor durumu, ben gevrek gevrek gülüyorum, gevrek gevrek ne güzel ama.

ps:Yazıyı tekrar okuyunca asabiyetim seninle ilgili değil sevgili okur, rahat ol..