27 Ocak 2011 Perşembe

IRKÇI YAZI

Ne zamandır bir fotoğraf makinesi almayı düşünüyordum. Yurtiçi ve yurtdışı bir çok alternafi ölçtüm biçtim ama fazlası ile cimri olduğumdan bir sonuca varamazken, bimeks çaldı kalbimi... Neyse yine sermayeden yediğim o tatlı dakikalarda gittim bimekse. İstediğim makineyi getirdiler yanıma.. Yaklaşık yarım saat makineyle dizdize oturduk; bir ara elimi tuttu, utandım çektim.. Çünkü ben metal renk isterken o siyahtı, olmazdı... Diğer taraftan indirim bitecek, ve o çekip gidecek diye düşünüyodum ama huzursuzdum işte, kalsın mı gitsin mi bilemedim.. Sonra dedim yürü Merve, bir de kılıf bul şu makineye,metalik olsun rengi.. Kasaya ulaştım ama içim hala huzursuz, neyse sıra ödemeye geldi, uzattım kredi kartını, bakiye yetersiz.. Nasıl rahatladım, dedim ben gelirim sonra, önce para yatırayım, gelirim sonra.. Şimdi akşam oldu, düşündüm yine, galiba hayatımda hep bu gel giti yaşıyorum ben, keşke ödemeleri hep kredi kartıyla yapsak...