23 Ocak 2011 Pazar

İstediğin kadar üşü, kombiyi çalıştırmaya hayır!!

Kombinin varlığı, bir evde aradığım en önemli özelliklerden biri olsa da kombiyi çalıştırmadığım günleri, kazandığım zaferlerden sayarım. Ne kadar üşüsem de kombiyi çalıştırmam, önemli olan hayatta kalmak.. Hayatta mıyım ? Evet, gerisi hikaye...

Lakin hayatta kalabilmek için bazı önlemler de alınmalı, bir kere sıkı giyinmek lazım, ortalama 3 kat diyorum ben ayrıca röpteşambır da şart diyorum.. Eğer ki pembe bir röpte sahibi olursanız, hayatta kalmanın dışında hayatınıza renk katmış da  olursunuz..Evinize gelen misafirler için çalıştırdığınız kombiyi, sadece "çalıştırdım" demek için çalıştırın; yani dereceyi yükleltmeyin, çok üşüdüm diye söylenen arkadaşlara, kombiyi çalıştırdığım diye patlatın cevabıi bu onları bir süre oyalar, daha da söyenirlerse pis yüzünüzü göstermekten çekinmeyin..

Evinizde hassas hayvan beslemeyin, hareketsiz kalınca, üzülürsünüz.. Misal  Hüsnüyü tüyleri sık diye aldım, son 1 saatir, aynı yerde tünemiş duruyo.. Beni kendi içimde savaşa sürüklüyo, ellerim birazdan kombiye uzanacak gibi.. Neyse gidip biraz ütü yapayım da ısınayım.